You are using an outdated browser. Please upgrade your browser to improve your experience.

40den CAT

Kasutustingimused

Kasutustingimused on uuendatud 21.08.2024.

 

1. ÜLDINE

1.1. Tingimused kehtivad 40den.eu ja catwork.ee müügikeskkondades (E-pood) omaniku Sirekar Hulgi OÜ (Kaupmees), Liivalao 14, Tallinn 11216, Eesti, registrikood 10610490, käibemaksukohuslase kood EE100578490, online@sirekar.ee, ja ostu sooritanud isiku (Klient) vahel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad seadused.

1.3. Kaupmees võib muuta E-poe üldtingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Muutustest teavitatakse E-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

1.4. Toodete valik, hinnad ning allahindlused võivad erineda Kaupmehe jaekaupluste kaubavalikust, hindadest ning allahindlusest.

 

2. HIND

2.1. Maksmine toimub eurodes. Kõik hinnad on näidatud eurodes ja sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu (22%). 

2.2. Toodete hinnale lisandub tellimuse vormistamise käigus valitud tarneviisi käsitlemistasu. Tarneviis valitakse ning kohaletoimetamistasu arvutatakse ostukorvis.

2.3. Sooduskoodi olemasolul arvutatakse toote allahindlus peale sooduskoodi sisestamist ostukorvis.

2.4 Kui Kliendile on väljastatud kinkekaardi kood, tuleb see sisestada tellimuse sooritamisel vastavasse lahtrisse ostukorvis. Kinkekoodi alusel arvestatakse kogu tellimuse (v.a. postikulu) summast maha kinkekaardi summa. Kinkekaardi summat ületava osa ning postikulu maksab Klient.

 

3. TELLIMUSE VORMISTAMINE

3.1. Toode lisatakse ostukorvi peale toote ning vajadusel suuruse valimist tootelehel nupu „Lisa ostukorvi“ vajutamist.

3.2. Ostukorvis on võimalik koguseid muuta ning tooteid ostukorvist eemaldada.

3.3. Tellimuse vormistamiseks tuleb ostukorvis sisestada vajalikud andmed, valida makseviis ning vajutada nuppu „Tellimus maksekohustusega“.

3.4. Tellimus loetakse vormistatuks peale arve tasumist.

3.5. Peale arve tasumist saadetakse Kliendi e-mailile tellimuse kinnitus.

 

4. TASUMINE

4.1. Veebikeskkonnas (e-poes) sooritatud ostude eest tasub Klient 100% ettemaksuna.

4.2. Tellimuste eest saab tasuda:

4.2.1 Kliendil on võimalik kasutada tasumiseks Visa, Maestro ja MasterCard deebet- ja krediitkaarte, Eesti pangalinkidega (Swedbank, SEB, Nordea, Danske Bank, Krediidipank, LHV, Poco pay, Coop pank).  Tellimuse kinnitamisel suunatakse Teid panka kus ootab ees eeltäidetud maksekorraldus.  Tasumine toimub väljaspool E-poodi turvalises keskkonnas mida vahendab Maksekeskus AS. Müüjal puudub ligipääs Kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele.

4.2.2 Sirekar Hulgi OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Sirekar Hulgi OÜ ettevõte edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

4.2.3 Pangaülekandega Sirekar Hulgi OÜ arvelduskontole. Peale tellimuse vormistamist saadetakse Kliendile e-posti teel arve, milles on tellimuse info, summa ja pangarekvisiidid makse sooritamiseks.

4.3. Tellimuse esitamise ning tasumise järgselt saadetakse Kliendile e-posti teel tellimuse kinnitus, kauba kättetoimetamisel lisatakse saadetisele arve.

 

5. TOODETE TOIMETAMINE KLIENDILE

5.1. 40den.eu/catwork.ee E-pood tarnib kaupa Eestisse, Lätti ja Leetu.

5.2. Tooted tarnitakse kliendile Omniva (AS Eesti Post) poolt pakutava kullerteenuse, Omniva pakk pakiautomaati teenustena, Itella SmartPOST OÜ ning Venipak Eesti OÜ poolt pakutavate teenustena. Hulgiostjatele tooted tarnitakse lepingulistel tingimustel.

5.3. Kui teisiti ei märgitud, tasub saadetise käsitlemise eest klient.  Sõltuvalt sihtkohast on saadetise tasu:

Eestis. Üle € 35 tellimustele on kohaletoimetamine Omniva pakiautomaati tasuta.

 

Tasuta kohaletoimetamine ei kehti suurte kampaaniate ajal nagu must reede, e-smaspäev. Vabandame!

5.4. Tellimused käsitletakse ning postitatakse reeglina samal või hiljemalt järgmisel tööpäeval. Tellimuse kohalejõudmine sõltub postiteenistustest. Orienteeruvad kohalejõudmise ajad on 1-3 tööpäeva (soodusmüügi ajal kuni 10 tööpäeva).

 

6. TAGANEMISÕIGUS, TOODETE TAGASTAMINE JA VAHETAMINE

6.1. Kliendil on õigus tehingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul peale kauba kättesaamist (v.a. toote puuduste ilmnemisel, vt. alapunkt „Garantii“), täites e-poe veebilehel allalaetava taganemisavalduse vormi ning lisades see tagastatava kauba juurde. Ilmnevad tagastuskulud tasub Klient.

6.2. Taganemisavalduse kättesaamist kinnitab Kaupmees Kliendile saadetava teatega.

6.3. Klient on kohustatud toote tagastama Kaupmehele 14 päeva jooksul.

6.4. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, koos kõigi etikettidega ja originaalpakendis, mis ei ole rikutud. Tagastus aktsepteeritakse koos tellimuse lehega. Eelpool mainitud nõudmistele mittevastav toode tagastamisele ega vahetamisele ei kuulu. NB! Tagastamisele ei kuulu sukatooted, kui pakendit on avatud.

6.5. Toote tagastamise postikulud kannab Klient. Soovitame kasutada tähitud saadetist.

6.6 Kauba tagastusaadress: OÜ Sirekar Hulgi, Liivalao 14, Tallinn 11216.

 

7. KAUPMEHE POOLNE TELLIMUSE TÜHISTAMINE

7.1. Kliendi tellitud kauba puudumisel tühistab Kaupmees tellimuse. Tellimust võib tühistada nii osaliselt, kui täielikult. Tühistatud tellimusest informeeritakse koheselt klienti. Osalise tühistamise korral võib Kaupmees küsida Kliendi soove ülejäänud tellimusega ümber käimiseks – kas lähetada või samuti tühistada.

7.2. Tellimuse tühistamisel tagastatakse kliendile tasutud summa niipea, kui võimalik, ent mitte hiljem, kui 14 päeva jooksul.

 

8. GARANTII

8.1. Toodete nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest vastutab Kaupmees alates toodete toimetamisest kliendile. Praagiks loetakse tehase poolt defektselt toodetud kaupu.

8.2. Toote nõuetele mittevastavuse või toote puuduste avastamisel Klient teavitab sellest koheselt Kaupmeest.

8.3. Toote tagastamise eelduseks on kliendile väljastatud arve.

8.4. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korra on Kliendil õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või tagastada toode Kaupmehe kulul.

8.5. Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral hüvitatakse toote eest tasutud summa koos transpordimaksumusega Kliendi poolt näidatud pangakontole hiljemalt 30 päeva jooksul arvates toote tagastamisest.

8.6. Kaupmees ei vastuta toote nõuetele mittevastavuse või puuduste eest, kui:

8.6.1. Toode on halvenenud/kahjustunud Kliendi süül;

8.6.2. Puudused on tekkinud toote mittesihtotstarbelise kasutamise, s.h. hooldusjuhise mittejärgimise tagajärjel;

8.6.3. Toode on muutunud tavapärasel kasutamisel tekkinud loomuliku kulumise tõttu.

 

9. MUUD TINGIMUSED

9.1. E-poe tellimuste keskkonnas säilitatavaid andmeid Kliendi ja tema tellimuste kohta käsitletakse kui konfidentsiaalset informatsiooni. Kaupmees ei avalda temale teatavaks saanud andmeid kolmandatele osapooltele.

9.2. Andmeside Kliendi ja pankade ning kaardimaksekeskuse vahel on krüpteeritud, mis tagab Kliendi isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse. Kaupmehel puudub ligipääs kliendi konfidentsiaalsetele panga- ja maksekaardi rekvisiitidele.

9.3. Kliendi ja Kaupmehe vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kaupmees vastab Kliendi kaebustele ja pretensioonidele e-posti teel hiljemalt 5 tööpäeva jooksul. Kokkuleppe mittesaavutamise korral on kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Harju Maakohtusse.

Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigi seadustest.